Nästa - Stallet!

Nu ska jag alldeles strax åka ivåg till stallet och rida Pärlan. Dagnes planer är en härlig uteritt i det härliga vädret och bara mysa. Idag är det verkligen det perfekta rida ut-vädret, sol, varmt och vindstilla! Jag satt och funderade lite på vi skulle ha för outfit idag och jag tror att det blir rosa. Jag har ett rosa schabrak till Pärlan och så tar jag en rosa piké. Pärlan är jättesnygg i rosa, tar bild på henne idag och lägger upp sen! Det kommer upp lite tidsinställda inlägg idag och det kanske blir nån liten uppdatering från stallet, vi får se!

Igår var en riktig höjdardag på bloggen med många besökare och många kommentarer, jättekul! Fortsätt kommentera och lämna din bloggadress så går jag in på din blogg och kollar! Ha en bra dag!



Glöm inte bort att följa sooderbergs på Instagram!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg!



Följa varandra via bloglovin? :)

2012-05-20 @ 12:20:40
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0