Måste införskaffas!

Jag har kommit igång och tävla lite klubbtävlingar på ridskolan efter ett ganska långt tävlingsuppehåll! Jag tävlade dressyr för några veckor sen på en häst som heter Hero som jag hade ridit en gång innan plus att det var andra gången jag red programmet LB:1. Jag ville ha Bettan men hon var skadad på hon kunde inte vara med och Hero är en kontrast mot Bettan att rida så mina förväntningar var inte så höga. Men men, det gick bra och jag slutade på en fjärde plats och blev placerad, superkul!

Nästa tävling är den 3 juni och det är dressyr igen och denna gång tror jag att jag får Bettan. Jag är supertaggad och speciellt nu när det har gått så bra denna termin! Dock så behöver jag ett par nya vita ridbyxor, dessa slits ju så mycket. Ska nog ta och införskaffa mig ett par helskodda från Hööks och jag skulle även behöva skaffa mig en kavaj men det får nog bli lite senare!

Dessa ska jag köpa tror jag!


Måste även köpa några snoddar så jag kan knoppa och då ska jag köpa silikonsnoddar, dem är verkligen superbra! Håller mycket bättre än tunna! Och så måste jag köpa pälsglans till Pärlan, hon har så mycket man och svans så det gäller att hålla det snyggt och prydligt!



Kommentarer
Postat av: Jonna / tanneryttarna

Vad kul att det gick så bra! :D

Jag skulle också behöva nya tävlingsridbyxor och kavaj.. hihi!

2012-05-20 @ 14:00:30
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0