Inget stall idag!

Godmorgon! Idag har jag ingen vanlig skoldag utan jag har bara en livskunskap lektion som börjar så jag sitter fortfarande hemma i pyjamas och helt ofixad. Jag behöver inte gå hemifrån förrän 12.15! Dock är jag så duktig att jag har gått upp och satt mig med matteboken för imorgon är det nationella vilket betyder att man ska kunna hela boken...Men det känns helt ok och om jag pluggar lite till ska nog det mesta sitta. Det är bra att kämpa på!

Idag är det inget stall men jag har fullt upp! När jag slutar 14.10 ska jag ta mig hem igen, plugga mer matte, ut och springa och sedan är det en coachclinic för Täby Baskets ledare. Som jag skrev i min presentation tränar jag ju ett tjejlag i basket. De är födda 02 och är världens bästa. Jag har ju spelat själv sen jag var 7 år men valde att sluta för ca 1,5 år sedan. Börjar dock bli lite sugen igen men då blir det inte seriöst utan bara för att ha kul! Så det var bara bra att det inte var nått stall idag, skulle bli mycket!

Jag ska försöka hinna fixa nått tidsinställt innan jag åker och så kommer jag nog hinna uppdatera något innan ikväll! Ha en bra dag! <3


Kommentarer
Postat av: Karolina

Veckans blogg är nu över på min blogg.

Se om just du har vunnit.

Vann du inte var gärna med i en ny omgång.

Ha en bra varm och solig dag! :)

2012-05-22 @ 14:04:51
URL: http://photoobyykarro.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Varsågod, heheh tack ! :D

2012-05-22 @ 16:58:31
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0