Dagens framgångar!

Idag har jag jobbat igen och det gick bra! Nu har jag kommit in i rutinerna och allt flyter på bra under dagarna. Idag flöt allt på väldigt bra trots att vi var lite skeptiska ett tag. Det var nämligen väldigt mycket folk i stallet bl.a hovslagare som gjorde att vi blev lite sinkade i schemat men det löste sig. Hästarnas hovar är ju trots allt viktiga! Det blev ingen ridning idag heller, svårt att hinna med när jag jobbar 12-19. Imorgon blir det däremot ridning på en ridskolehäst, vet dock inte vem. Det är några ridskolehästar som ska ridas ut så vi får se vem et blir. Ska bli kul att rida lite igen, har inte gjort det sen i onsdags och det var Pärlan. På onsdag är jag ledig och då åker jag till henne igen och det ska bli så kul! Saknar henne så mycket! Får se vad vi hittar på, om det inte är för varmt blir det kankske lite hoppning skulle jag tro! Vi har precis kommit igång med det och både jag och Pärlan tycker det är superkul! Men vi får se, det kanskeslutar med att vi tar en mysig uteritt istället!
 
Måste ju bara skriva lite om de svenska framgångarna i fälttävlan i OS. Jag har inte kunnat kolla något men jag har hört i efterhand. Nu är det ju så att laget ligger 3:a med bara banhoppningen kvar, superkul! Inte nog med det, svensken Sara Algotsson ligger på guldplats vilket är helt otroligt bra! Det är så kul att det är så stora framgångar i ridsporten, äntligen får den uppmärksamhet på rätt sätt. Jag tror starkt på att de flesta svenska medljer för detta OS kommer komma ifrån ridsporten! Nu är det inte någon som kan trycka ner ridsporten längre, det är inte bara att åka häst! HEJA SVERIGE!
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-07-31 @ 09:39:00
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0