Dagen!

Idag har jag jobbat och det gick bra. Började 12 så det var skönt. Det blev ingen ridning idag, får se om det blir något imorgon. Kommer inte kunna rida Pärlan förrän på onsdag då jag jobbar fram tills dess....Jaa, inte så mycket att skriva om,  en ganska ohändelserik dag helt enkelt!
 
Nu så ska jag kolla på OS-invigningen då vår egna RGB ska bära den svenka flaggan, helt rätt val! Imorgon är det jobb som väntar igen och på kvällen kommer det några kompisar till mig. Alltså blir det ingen super updatering imorgon men jag fixar några tidsinställda!
 
Usch vilket tråkigt inlägg men jag har noll insperation! Har du något tips om vad jag ska skriva om?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0