Dagens planer!

Ännu en ledig dag men jag åker till stallet för att rida ut på ridskolehäst tillsammans med några andra. Får se vilken häst det blir idag, kanske Ferrari! Jättehärligt väder idag så det blir nog en superuteritt! När jag är klar där åker jag hem och tar en lugn kväll och laddar inför sista jobbdagen imorgon. Kl. 07.00 börjar jag och jobbar till 14.00 och därefter blir det uteritt igen! Känns lite tråkigt att det är sista jobbdagen imorgon, tiden har gått så fort. Snart är ju lovet slut, och skolan drar igång! Dock tykcer jag inte att det är så jobbigt för jag trivs väldigt bra i skolanoch tycker det är kul! Jag börjar inte förrän den 22:a med lektioner så det är ett tag kvar!
 
Nu ska jag slappa lite till sen bär det av till stallet! Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Tack:D
Kommentera gärna "jag är med" i dethär inlägget & så har du chans att vinna en länk ikväll! direktlänk; http://juliaroz.blogg.se/2012/august/andrade-planer-vinn-en-lank.html#comment

Kram

2012-08-02 @ 16:23:53
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0